CZ
SK
PL
DE
EN
Logowanie
Rejestracja
Podstawowe informacje
Imię
Nazwisko
Adres e-mail użytkownika
Telefon użytkownika
Kraj
Polska
Informacje o firmie
REGON
Po zadání Vašeho IČ se ostatní údaje firmy automaticky vyplní.
NIP
Nazwa firmy
Główny adres e-mail firmy
Jeżeli Twój adres jest nie poprawny, edytuj go
Adres
Ulica i numer opisowy
Miejscowość
Kod pocztowy
Pobočka pro evidenci
Vyberte pobočku pro evidenci
Distribuční sklad + osobní odběry Karviná
Osobní odběry Brno
Osobní odběry Praha
Centrální sklad
Osobní odběry Bratislava
Wyrażam zgodę na
przetwarzanie danych osobowych w celu rejestracji
Zapoznałem się z
warunkami firmy LAMA Plus Sp. z o.o.
W A R U N K I R O Z P O C Z Ę C I A W S P Ó Ł P R A C Y 1. W celu rozpoczęcia współpracy należy przed złożeniem zamówienia przesłać w formie elektronicznej na adres marketing@lamaplus.com.pl dokumenty firmy (kopie), zaświadczenie o wpisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oznaczone pieczęcią firmową lub wypis z KRS - aktualne, ważne do 3 miesięcy. - decyzja o nadaniu numeru NIP - potwierdzenie nadania numeru REGON Proces weryfikacji i rejestracji nie wymaga podpisania dodatkowych umów, a jedynie zaakceptowanie warunków handlowych. 2.Zamówienie ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY Trzy pierwsze zamówienia dostarczamy za gotówkę lub przedpłatą, przy dalszej współpracy określamy indywidualnie termin płatności. - Za pomocą platformy zakupowej www.lamaplus.com.pl - U opiekuna handlowego (zakładka LAMA Plus - Kontakt) Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 16:00, zostaną dostarczone do Partnera w następnym dniu roboczym. 3. Ceny Ceny produktów, których jesteśmy dystrybutorem są aktualizowane codziennie. Klienci w każdym momencie mogą zaktualizować swój cennik korzystając z naszej strony internetowej. W przypadku jednorazowego większego zakupu proponujemy uzgodnienie indywidualnych cen oraz warunków płatności. W przypadku braku danego towaru na magazynie cenę należy uzgodnić indywidualnie. 4. Dostawa Dostawca nie ponosi odpowiedzialności, jeśli dostawa jest niemożliwa lub opóźniona z przyczyn od niego niezależnych. O braku możliwości realizacji całości lub części zamówienia z przyczyn niezależnych od Dostawcy, Odbiorca zostanie niezwłocznie powiadomiony. W razie przemijającej przeszkody realizacja zamówienia opóźniona jest o czas trwania przeszkody. Jeżeli jednak opóźnienie przekracza 30 dni każdej ze stron przysługuje prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez odszkodowania. Jeżeli zamówienie zostało zrealizowane w części, odstąpienie od realizacji zamówienia dotyczyć może tylko opóźnionej jego części. Termin realizacji zamówienia określa Dostawca w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, mając na uwadze możliwość jak najszybszego dostarczenia produktu. W przypadku zamówień specjalnych, realizowanych na indywidualne zapotrzebowanie, produktów spoza stałej oferty LAMA Plus, Partnerowi nie przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia. 5. Spedycja towaru Na życzenie Państwa zamówiony towar dostarczamy poprzez współpracującą z LAMA Plus firmę kurierską na wskazany w zamówieniu adres. Zasady naliczania kosztów transportu, o tym czy koszty transportu będą naliczane decyduje sama wartość zamówień zleconych na jeden adres dostawy: - do 1999,99 zł netto - koszt transportu wynosi 20,00 netto - od 2000 do 2500 zł netto - koszt transportu wynosi 16,50 zł netto - powyżej 2500 zł - koszt transportu pokrywa Dostawca. W przypadku zamówień za pobraniem do kosztu transportu zostanie doliczona opłata w wysokości 10 zł netto. Kwoty minimum logistycznego mogą ulec zmianie ze względu na aktualnie prowadzone działania marketingowe i promocyjne. 6. Prawa własności Prawo własności do towaru przechodzi na kupującego dopiero po całkowitym zapłaceniu faktury (dalej towar w fazie, aż do zapłacenia faktury jest własnością firmy Lama Plus). W przypadku braku uregulowania należności za towar kupujący nie otrzyma towaru z kolejnego zamówienia. W przypadku, gdy nie dojdzie do regularnej zapłaty za towar, kupujący powinien firmie Lama Plus zwrócić "towar bez zastrzeżeń" na własny koszt. Kupujący ma obowiązek umożliwić firmie Lama Plus dostęp do towaru. 7. Formy płatności Pierwsze trzy dostawy realizujemy za gotówkę lub pobranie należności przez spedytora dostarczającego towar, bądź po dokonaniu przedpłaty. Płatności można dokonywać: Zapłatę przelewem bankowym prosimy przesyłać na konto: BSK O/Cieszyn 05 1050 1083 1000 0001 0415 2772 Termin płatności ustalamy indywidualnie dla każdego klienta, w zależności od obrotu i rodzaju odbieranego towaru. 8. Gwarancja i reklamacje Firma Lama Plus udziela na sprzedany towar 2-letniej gwarancji, a na produkty LOGO 30 miesięcy od dnia sprzedaży. Wyjątkiem jest gwarancja na towar, którą udziela producent. Lama Plus przedłuża okres ważności gwarancji od czasu zakupu przez odbiorcę do czasu sprzedaży towaru swojemu klientowi, nie dłużej jednak niż do 30 dni. Gwarancja będzie realizowana formą bezpłatnych napraw. W przypadku, gdy wada będzie nie do naprawienia, nabywca ma prawo wymiany wadliwego towaru na nowy. Jeżeli Lama Plus nie jest zdolna wymienić nabywcy wadliwego towaru na nowy, wypłaca gotówką wartość towaru, który został zakupiony. W przypadku reklamacji prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą zgłoszenia udostępnioną na platformie zakupowej w zakładce Twój profil – Reklamacje. Każde zgłoszenie zostaje potwierdzone indywidualnym numerem RMA. W szczególnych wypadkach, Partner może zostać poproszony o uzupełnienie informacji niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia procedury reklamacyjnej producenta. Zgłoszone reklamacje jakościowe wraz z nadanym RMA Partner odsyła na swój koszt na adres: LAMA Plus Polska Sp. z o.o. ul. Stawowa 50 43-400 Cieszyn Reklamacje logistyczne - braki i pomyłki w dostawie należy zgłosić max. do 24 godzin po odebraniu przesyłki. 9.Inne Firma Lama Plus nie odpowiada za zmiany i uzupełnienia w tym dokumencie. Wszystkie warunki handlowe są dostępne na stronie www.lamaplus.com.pl, jak również u opiekuna handlowego Lama Plus. Ogólne warunki handlowe mają pierwszeństwo przed innymi warunkami handlowymi szczególnie dla nabywcy. Inne warunki handlowe niż te nie mogą być użyte w relacjach handlowych. NASZ ADRES: LAMA Plus Polska Sp. z o.o. ul. Stawowa 50 43-400 Cieszyn Adres do korespondencji LAMA Plus Polska Sp. z o.o. ul. Stawowa 50 43-400 Cieszyn TELEFONY: +48 33 851 30 30 Fax +48 33 851 30 40 E-MAIL: info@lamaplus.com.pl Platforma zakupowa: www.lamaplus.com.pl
Wyślij zgłoszenie
Zdroj dat:
Obchodní rejstřík
z
Kurzy.cz